dissabte, 25 de febrer 2023 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon d’informació

Descripció

La petita Anna és valenta i arrauxada. Descobreix el món amb el Tiet Llargarut, que tot i que és gran i alt, és espantadís. Però fan moltes coses junts, van a nedar, a pescar, esquien, van en avió i es construeixen una casa dalt d’un arbre. I el Tiet Llargarut li fa uns pastissos tan bons, que la petita Anna no podria tenir un amic millor!

Direcció Alicja Björk Jaworski, Lasse Perssoni, Per Åhlin
País Suècia
Any 2012
Durada 47 minuts
Edat: Tots els públics

A la pestanya "INSCRIPCIONS" trobareu informació sobre les entrades i l'enllaç per adquirir-les.

La petita Anna i el tiet llargarut

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Abonament:

Es troba disponible un abonament per a tota la temporada de cinema d’animació a un cost de 22€, que també es pot comprar en línia a través de Codetickets.

Web entrades

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.