dissabte, 1 de juny 2019 a les 18.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon d’informació
La increïble història de la pera gegant-destacat

Descripció

A la petita i idíl·lica Vilasol hi viuen dos amics, un elefant que es diu Sebastià i una gata que es diu Mitxo. En Sebastià, la Mitxo i els habitants de Vilasol estan molt tristos perquè el seu estimat alcalde, en Jeremies Severí Bartolomé Olsen, a qui anomenen afectuosament JB, ha desaparegut. En absència d’en JB, el vicealcalde Twig ha pres el poder. El seu pervers nou ajuntament li fa ombra a la vila, i en Twig amenaça amb quedar-se amb el càrrec d’en JB per sempre.

Un bon dia, en Sebastià i la Mitxo van a pescar i descobreixen una ampolla. A dins hi ha un missatge d’en JB i una llavor estranya. En JB és viu i ha naufragat a l’Illa Misteriosa. Demana a en Sebastià i la Mitxo que vagin a salvar-lo, però els adverteix que el viatge és perillós.

Si emprenen aquell viatge, s’hauran d’enfrontar a tres obstacles: els Pirates Perniciosos, l’Espantós Drac Marí i la Mar Fosca com la Nit. Però, podran en Sebastià, l’elefant espantadís, i la Mitxo, la gata aventurera que tem l’aigua, reunir el coratge per anar a salvar en JB i alliberar Vilasol de les grapes del malvat Twig a temps?

Direcció: Philip Einstein Lipski, Jørgen Lerdam i Amalie Næsby Fick
País: Dinamarca
Any: 2017

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Duració: 88 minuts
Edat recomanada: Per a tots els públics

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.