dimarts, 18 de febrer 2020 a les 19 h
Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon d’informació
93 725 95 22 (extensió 2)
Converses «La vi(d)a de la butxaca»

Descripció

Conversa amb el bibliotecari i estudiós Jordi Canal i l’escriptor Joaquim Carbó, en el marc de l'exposició La vi(d)a de la butxaca i moderada pel comissari d'aquesta: Joaquim Noguero.

La cua de palla: llibres negres de butxaca en català

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.