dissabte, 3 de març 2018 a les 18.30 h Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Tràiler

Sinopsi

El film ens explica la història d'en Nathanäel, un nen de 7 anys que no sap llegir i que hereta la col·lecció de llibres de la seva tieta Eleanor. A la nit, els personatges dels contes cobren vida i surten del paper, per fer-li saber que desapareixeran per sempre més si no és capaç de llegir la frase màgica que hi ha gravada en una de les parets de la biblioteca de l’Eleanor.

Direcció: Dominique Monféry
Països: França i Itàlia
Any: 2009

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 1 hora i 17 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Kerity i la casa dels contes

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.