divendres, 16 d'octubre 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

littlebitsTaller per apropar-nos a l'electrònica creativa i experimentar de manera molt senzilla, sense necessitat de soldadures ni programació. Podrem crear des de joguines elèctriques amb llums led fins a instruments musicals i molts altres invents que siguem capaços d'imaginar. Tot plegat gràcies a littleBits, un sistema de blocs imantats reutilitzables per crear circuits electrònics a força d'unir components diferents com qui fa servir un joc de peces de construcció.

Durada: 2 hores.

Edats: de 7 a 11 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Vídeo de presentació de littleBits (en anglès)

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11 €

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 40 €
  • 6 tallers d’11 € per 60 €
  • 2 tallers de 20 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre estiu i desembre de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)