Del 6 al 22 de març 2018 Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

destacada-web-taller-app-inventorL'App Inventor, creat al MIT (Massachusetts Institute of Technology), és un entorn de desenvolupament que ofereix una manera intuïtiva i pràctica d'iniciar-se en el pensament computacional i endinsar-se ràpidament en la programació d'aplicacions amb una utilitat real. Concretament, ens permet crear aplicacions pel sistema Android de dispositius mòbils. Amb l'App Inventor es programa des d'un sistema gràfic que fa servir la mateixa lògica i estructures pròpies dels llenguatges de programació convencionals, però sense que haguem d'escriure el codi. Aquesta metodologia s'anomena programació visual per blocs i es basa en connectar caixes que representen instruccions, condicions, variables...  i altres elements necessaris per obtenir ordres més complexes.

L'App Inventor és una molt bona via de primer contacte amb la programació per a tothom qui te la inquietud però mai no s'ha vist amb cor, per disposar de poc temps o percebre-la com una àrea de coneixement massa llunyana. A més, introduir-se en el pensament computacional és un gran idea per a tothom, perquè fomenta la creativitat i l'abstracció, exercita la capacitat d'anàlisi i ens entrena en una metodologia de resolució de problemes que podrem aplicar en qualsevol àmbit.

Durada: 6 classes d'1 hora i mitja
Horari: Dimarts i dijous, a les 18.30 h

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 45 €

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.