Del 27 al 29 de març 2018 Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

impressio3d-i-minecraft-2018Tot inspirant-nos en el famós videojoc de construcció per blocs, aprendrem a fer dissenys d'impressió 3D i crearem models d’objectes i personatges amb cubs, com a Minecraft. Cada participant s’endurà imprès a casa un dels models 3D que hagi creat a classe. Per realitzar els dissenys treballarem amb Tinkercad, una eina en línia i d'ús gratuït, que resulta molt intuïtiva per iniciar els infants al modelatge tridimensional.

Durada: 3 sessions de 3 hores

Horari: Dimarts, dimecres i dijous a les 10 h

Edats: De 8 a 12 anys

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 70 €
(inclou el material d’impressió dels models creats a classe).

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.