dissabte, 2 de juny 2018 a les 18.30 h Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Tràiler

Sinopsi

L’inventor Reodor Felgen viu amb els seus amics animals, en Ludvig, un eriçó nerviós, pessimista i malenconiós; i en Solan, una garsa alegre i optimista. Tots tres construiran un cotxe de competició gegantí, «Il Tempo Gigante».

Direcció: Ivo Caprino
País: Noruega
Any: 1975

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Durada: 1 hora i 28 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

Grand Prix a la muntanya dels invents

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.