Fresc Festival 2022

Del 26 de juny al 14 de juliol 2022 Amfieatre de l'Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

El Fresc Festival és el festival d'estiu del Vallès: una iniciativa que neix de la col·laboració de diferents entitats culturals de Sabadell amb l’objectiu de cobrir una oferta inexistent a la vegada que es fa valdre un espai del centre de Sabadell ideal per a les vetllades d’estiu i molt estimat per la ciutadania: l’Amfiteatre dels Jardins de l’Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell o, com el coneix tothom, l’Amfiteatre dels Jardinets.

Pel que fa a aquesta cinquena edició del festival, es desenvoluparà del 26 de juny al 14 de juliol amb espectacles de música, teatre i paraula, representats a l’aire lliure aprofitant el magnífic entorn de l’Amfiteatre.

Pots consultar tota la programació a www.frescfestival.cat

Entrades

Reserva d'entrades
Telèfon de reserva/venda: 93 725 95 22 (extensió 2)
E-mail de reserva: espaicultura@fundaciosabadell.cat
Web de reserva/venda: https://entradas.codetickets.com/entradas/frescfestival

Fresc Festival 2022

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.