Del 26 de juny al 22 de juliol 2019 Jardins de l'Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Web de reserva/venda:
www.frescfestival.cat
Fresc Festival - destacat

Descripció

El Fresc Festival és el festival d'estiu del Vallès: una iniciativa que neix de la col·laboració de diferents entitats culturals de Sabadell amb l’objectiu de cobrir una oferta inexistent a la vegada que es fa valdre un espai del centre de Sabadell ideal per a les vetllades d’estiu i molt estimat per la ciutadania: l’Amfiteatre dels Jardins de l’Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell o, com el coneix tothom, l’Amfiteatre dels Jardinets.

El Fresc Festival és el resultat lògic de les programacions d’estiu que desenvolupaven, de forma singularitzada, els seus impulsors: la Fundació 1859 Caixa Sabadell, Joventuts Musicals de Sabadell i UiU Promotors. A partir de 2017, els seus respectius cicles estiuencs van confluir en una proposta única, més forta, més clara i encara més atractiva per als espectadors. I, sobretot, una proposta que vol transcendir l’àmbit purament local per esdevenir una cita consolidada en l'àmbit comarcal.

Pel que fa a aquesta tercera edició del festival, es desenvoluparà del 26 de juny al 22 de juliol amb 28 espectacles de música, teatre, paraula i familiars, tots ells representats a l’aire lliure aprofitant el magnífic entorn de l’Amfiteatre.

Pot consultar tota la programació a www.frescfestival.cat.

Fresc Festival 2019

93 725 95 22 (extensió 2)

Web entrades

www.frescfestival.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.