Del 15 de setembre al 15 de novembre 2020
Espai Cultura Fundació 1859

Exposicions

Fotos en família, organitzada per l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya (IEFC) i comissariada pel fotògraf Pep Parer, permet al visitant seguir un recorregut cronològic que va des dels inicis de la imatge fixa fins a la dècada de 1950, tot just quan apareix la fotografia en color a les llars dels aficionats de casa nostra.

La fotografia d’aficionat ha estat el veritable motor de la indústria fotogràfica, que va anar millorant i abaratint les càmeres i els processos necessaris per apropar la fotografia a tothom. L’exposició està composta per imatges del fons i col·leccions de l’Arxiu Històric Fotogràfic de l’IEFC, fetes tant per fotògrafs aficionats, com per professionals reconeguts.

Fotos de família (destacada)

La mostra està dividida en quatre àmbits: «Els primers retrats a l'estudi fotogràfic (segle XIX)», «Començant un nou segle: la càmera entra a casa (dècades 1890­-1910)», «Període d'entreguerres: la fotografia de la gent (dècades 1920-1930)», i «La postguerra: els anys foscos (dècades 1940-1950)».

93 725 95 22 (extensió 2)