Fira Art en viu

Del 14 al 15 de maig 2022 Jardinets de l'Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

El cap de setmana del 14 i 15 de maig els Jardinets de l'Espai Cultura acolliran la fira 'Art en viu', que aplega a diferents artistes centrats en el món de la moda i joieria. La fira també compta amb actuacions musicals tant dissabte com diumenge. A continuació podeu consultar el programa.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.