Del 16 al 23 de març 2018 Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

PrintEls videojocs del gènere plataformes són aquells jocs en que controlem un personatge que ha d'avançar per un escenari ple d'obstacles, tot saltant, corrent, ajupint-se, trepant o ajudant-se d'eines i objectes que trobi al seu pas.

El taller està centrat, d'una banda, en el procés creatiu d'un videojoc del gènere esmentat i, de l'altra, en la dinàmica de compartir el resultat amb els companys de l'aula i a la xarxa. Els jocs es creen en una plataforma d'Internet (sploder.com), gratuïta i especialment pensada per als infants.

El fet d'incloure a l'aula l'experimentació amb els jocs creats pels companys respon a la voluntat de que els participants visquin també l'experiència de fer de «beta tester». És a dir, ajudar en el desenvolupament del joc d'un altre posant a prova una de les primeres versions, per detectar possibles errors o suggerir millores. Aquesta és una part indispensable del procés creatiu dels videojocs professionals i del de qualsevol aplicació informàtica.

Durada: 2 sessions de 2 hores

Horari: Divendres a les 18 h

Edats: De 10 a 14 anys

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 18 €

Abonaments per a tallers de dues sessions

• 2 tallers per 32 € (10% de descompte)
  • 3 tallers per 45 € (15% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.