divendres, 22 d'abril 2022 de les 18 h a les 20 h
Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon d’informació
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

En aquest taller, barregem art i ciència per elaborar, a partir de material divers, una manualitat (la rosa de Sant Jordi) alhora que creem un circuit elèctric mitjançant una pila de botó, cinta adhesiva de coure (un material molt efectiu per a la creació de circuits en 2D i 3D) i un LED. Treballem els fonaments de l'electrònica mentre desenvolupem la nostra part creativa i artística, ja que cada postal parteix de les mateixes bases, però cada alumne la pot desenvolupar de manera completament diferent dels altres, amb possibilitats gairebé infinites. En acabar el taller, els participants es poden emportar a casa la creació feta.

2 hores.

Edats

De 7 a 11 anys.

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 12.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc de 18 €)
  • Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 1€ de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).

Rosa electrònica de Sant Jordi

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.