Telèfon d’informació
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

NOTA: aquest taller es pot realitzar tant a l'Espai Cultura com a la mateixa escola.

A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària.

Descripció:

En aquest taller elaborarem un llibre animat, entendrem el principi bàsic de l'animació i veurem la seva relació amb el llenguatge del còmic, dos llenguatges que comparteixen molts dels seus principis bàsics i es nodreixen mútuament.
El llibre animat és una de les primeres formes d’animació, i consisteix a un petit llibret que hi cap al palmell de la mà, que conté una seqüència de dibuixos que varien molt poquet un de l'altra, de manera que quan passem les pàgines ràpidament amb el dit polze, ens crea la il·lusió òptica de moviment.

Abans que arribés l'animació, però, el còmic ja treballava amb la suggerència de moviment a través de la seqüència de vinyetes. Tots dos llenguatges es basen, doncs, en la seqüència, una sèrie de dibuixos o vinyetes ordenades successivament, que tenen una continuïtat i guarden una relació entre si.

El llibre animat ens permetrà entendre el pas d'una seqüència de vinyetes a l'animació. Els protagonistes dels nostres llibres animats seran personatges mítics del còmic. Volem, així, retre homenatge al moment màgic en què els dibuixos de personatges de còmic s'animen i cobren vida.

Objectius:

• Entendre i experimentar el principi de l'animació.
  • Entendre la relació entre els llenguatges del còmic i l'animació.
  • Potenciar la imaginació, la creativitat i l’expressió artística.
  • Enriquir la cultura visual.

Competències:

• Competència en consciència i expressió culturals
  • Competència emprenedora
  • Competència personal, social i aprendre a aprendre

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25, Sabadell.

Cost: 200 € per grup classe

Descompte del 20% a les escoles del Pla Educatiu d'Entorn
Descompte del 20% a les escoles de Màxima Complexitat
Descompte del 10% a les escoles d'Educació Especial

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Espai Cultura

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Correu electrònic: visitesec@fundaciosabadell.cat

Organitza:

Fundació 1859 Caixa Sabadell

Fem un llibre animat

93 725 95 22 (extensió 2)

visitesec@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.