dissabte, 28 de setembre 2019 a les 18 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Web de reserva/venda:

Descripció

Una de les històries més entranyables de tots els temps. De la mà de Mark Osborne, director nominat a l'Oscar per Kung Fu Panda, arriba la primera adaptació animada d'El Petit Príncep, l'obra mestra de l’escriptor Antoine de Saint-Exupéry, un llibre imprescindible que el passat 2018 va complir 75 anys.

La pel·lícula narra l'amistat entre una Nena a la qual la seva exigent mare està preparant per viure en el món dels adults i el seu veí, un ancià Aviador, bondadós i excèntric, que revela a la seva nova amiga un món extraordinari on tot és possible. Un món que ell va conèixer fa molt temps gràcies al Petit Príncep. Aquí és on comença el viatge màgic i emocional de la Nena a l'univers del Petit Príncep que li porta a retrobar-se amb la seva infància i a acabar comprenent que el més important són les relacions humanes, i que només es veu bé amb el cor perquè l'essencial és invisible als ulls.

Direcció: Mark Osborne.
País: França.
Any: 2015.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 106 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

El Petit Príncep

93 725 95 22 (extensió 2)

Web entrades

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.