Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

El Cafè dels Jardinets es troba al jardí de l'Espai Cultura, un autèntic oasi de natura i tranquil·litat en ple centre de Sabadell, un punt de trobada de la ciutadania i un indret emblemàtic i molt estimat per tots els sabadellencs.

La cafeteria compta amb un espai interior i una terrassa a l'aire lliure, dins del jardí, que el fa un espai ideal i comfortable per a esmorzars, aperitius, dinars, berenars i sopars.

La carta conté esmorzars, entrepans freds i calents, platets per a dinars i sopars i aperitius.

A banda del servei de cafeteria, El Cafè dels Jardinets ofereix càtering tant per als esdeveniments que es realitzen a l'Espai Cultura com per a activitats privades com festes d'aniversari o celebracions de tot tipus. Podeu contactar a través del correu electrònic espaicultura@fundaciosabadell.cat per a més informació sobre els serveis de càtering disponibles.

El Cafè dels Jardinets

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.