Cúpules de Leonardo

divendres, 14 d'octubre 2022 de les 18 h a les 19:30 h Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon de reserva/venda:

Web de reserva/venda:

El taller

Leonardome és un recurs lúdic educatiu que permet construir estructures ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics podem aixecar «cúpules autosostenibles»: els seus elements no necessiten cap element d’unió fixa. Aquestes cúpules, juntament amb el pont de Leonardo, permetran treballar conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història, sempre des de la col·laboració i el treball en equip.

1 hora 30 minuts.

Edats

De 8 a 12 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia. Les places es poden reservar a través del portal Codetickets o presencialment a l’Espai Cultura.

Preu: 11.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 14 € cadascun) per 26 € (en lloc de 28 €)
  • 2 tallers d’1’30 h (d’11 € cadascun) per 20 € (en lloc de 22 €)
  • Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1’30 h per 23 € (en lloc de 25 €)
  • Pack de tallers multisessió (Scratch i RPGBoss) per 108 € (en lloc de 110 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció.

Web entrades

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.