dissabte, 16 de març 2019 a les 18 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

Per celebrar l’arribada del bon temps realitzarem dues receptes, una dolça i l'altra salada; totes dues amb productes de temporada: una amanida de cuscús amb salsa de pesto i un test de fruita amb formes de flors.

Aquest és un taller infantil de cuina creativa en el qual, al llarg de l’elaboració de les receptes, s'introdueixen també alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores

Edats: de 5 a 12 anys

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què realitzi l'activitat.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 16 €

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.