Del 8 al 25 de maig 2018 Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

openshot-uiAquest és un taller d'iniciació a tècniques senzilles d'edició de vídeo, als elements principals de la narrativa audiovisual i al disseny i la planificació bàsica d'un guió. A més, el curset enfocarà l'aplicació d'aquest aprenentatge a l'elaboració de vídeos breus pensats per a ser publicats a Internet.

Gràcies a les càmeres digitals de baix cost, als portàtils i dispositius mòbils amb càmera i a plataformes de distribució com ara Youtube o Vimeo, milers d'internautes han trobat en l'audiovisual un mitjà d'expressió accessible i ple de possibilitats. Podem crear videotutorials, publicar ressenyes o, fins i tot, mostrar al món les nostres pròpies creacions de qualsevol disciplina... Si vols fer com ells, aquest taller està pensat per a tu.

Durada: 6 classes de 2 hores
Horari: Dimarts i divendres de 18 a 20 h

Taller per a majors de 18 anys

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Podeu reservar plaça per correu o telèfon.

Preu: 60 €

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.