Del 8 al 15 de juny 2019 a les 11.30 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
converteix_te-en-youtuber

Descripció

El taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves a través dels conceptes fonamentals de l’storytelling, una tècnica que els permetrà crear històries a partir de vídeos, enriquint així les possibilitats creatives que els nous mitjans posen al seu abast.

El desenvolupament del taller consisteix a crear una història (sigui un relat inventat o estigui inspirada en una vivència real) a partir de la remescla de diferents vídeos, que tant poden ser gravats pels mateixos participants amb un mòbil, o bé, compartits a YouTube per altres usuaris, sota llicència Creative Commons. Per fer aquesta remescla aprendran a incorporar música, transicions, i altres efectes amb OpenShot, una aplicació senzilla d'edició de vídeo.

Durada: 2 sessions de 2 hores; dissabte 8 de juny i dissabte 15 de juny, a les 11.30 h.

Edats: de 10 a 14 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 20

Abonaments per a tallers Mini Innova de dues sessions

• 2 tallers per 36 € (10% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre setembre de 2018 i gener de 2019 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.