dijous, 12 de desembre 2019 a les 19 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)
Converses «La vi(d)a de la butxaca»

Descripció

Conversa amb l’escriptor i divulgador Joan Manuel Soldevilla i l'il·lustrador sabadellenc Salvador Fabá, en el marc de l'exposició La vi(d)a de la butxaca i moderada pel comissari d'aquesta: Joaquim Noguero.

La vi(d)a de la butxaca

Entrada gratuïta.

Finestra a altres mons

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.