Del 5 d'abril al 22 de juliol 2018 Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

andalus1
Aquesta exposició és un viatge per set contes de diferents cultures i llengües de la conca occidental de la Mar Mediterrània, Podreu llegir els contes sencers en català i en el seu idioma original i gaudir de les il·lustracions que els acompanyen, a càrrec de l'artista Delphine Labedan.

Grans i petits gaudirem acompanyats de personatges com en Patufet, en Pinotxo i l'Aixa Kandixa..., i junts entrarem en un món de màgia i d'il·lusions que ens recordarà que, un dia, tots vàrem ser infants.

Una mostra per comprovar que les persones que vivim al voltant d'aquest mare nostrum tenim moltes més semblances que diferències i que, avui més que mai, el diàleg es fa necessari.

Entrada gratuïta

Horari de visita
De dimarts a divendres de 17 a 20:30 h; dissabtes, d’11 a 14 h i de 17 a 21 h; diumenges, d’11 a 14 h; dilluns i festius tancat.

Activitats complementàries

SESSIONS DE CONTACONTES

27 d’abril, dijous 17 de maig i divendres 6 de juliol

Lectures dramatitzades de relats inclosos a l’exposició, per a tots els públics. A càrrec de la narradora i actriu sabadellenca Sherezade Bardají.

Hora: 19 h

Activitat gratuïta

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.