Construccions mecàniques amb Lego

divendres, 18 de febrer 2022 de les 18 h a les 19:30h Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon de reserva/venda:

El taller

El taller es basa en la construcció d'una màquina simple, tot treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes, eixos, palanques i politges, al mateix temps que s'estableixen les bases de l'aprenentatge de ciències i enginyeria.

1:30 hores.

Edats

De 6 a 10 anys.

Vols saber més sobre els tallers Mini Innova?

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 9.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 12 € cadascun) per 22 € (en lloc de 24 €)
  • 2 tallers d’1 h 30 minuts (de 9 € cadascun) per 16 € (en lloc de 18 €)
  • Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1 h 30 minuts per 20 € (en lloc de 21 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 1€ de descompte en el preu del taller (no acumulable amb els abonaments).

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.