Coneixent els Jardinets de la Caixa Activitats per escoles

Coneixent els Jardinets de la Caixa
Descripció

L’activitat consisteix en una gimcana pel Jardí de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. Consistirà en buscar noms científics d’arbres o plantes concretes, buscar escultures al jardí, conèixer quins ocells hi habiten, comptar quantes files té l’amfiteatre, dibuixar un arbre i apuntar les seves característiques, donar especial èmfasi en els senyals indicatius del jardí, etc.

D’aquesta manera, els alumnes, a part de poder conèixer més bé un espai on normalment hi passen moltes tardes, també seran conscients de la importància que té cuidar aquest espai.

Nivells recomanats

• Cicle Inicial de Primària
  • Cicle Mitjà de Primària
  • Cicle Superior de Primària

Àmbit temàtic

• Botànica
  • Patrimoni Natural

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 1 hora i 30 minuts

Preu i descomptes

• 50€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

Coneixent els Jardinets de la Caixa

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.