Coneixent els Jardinets de la Caixa Activitats per escoles

Activitat organitzada per:

Coneixent els Jardinets de la Caixa
Descripció

L’activitat consisteix en una gimcana pel Jardí de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859. Consistirà en buscar noms científics d’arbres o plantes concretes, buscar escultures al jardí, conèixer quins ocells hi habiten, comptar quantes files té l’amfiteatre, dibuixar un arbre i apuntar les seves característiques, donar especial èmfasi en els senyals indicatius del jardí, etc.

D’aquesta manera, els alumnes, a part de poder conèixer més bé un espai on normalment hi passen moltes tardes, també seran conscients de la importància que té cuidar aquest espai.

Nivells recomanats

• Cicle Inicial de Primària
  • Cicle Mitjà de Primària
  • Cicle Superior de Primària

Àmbit temàtic

• Botànica
  • Patrimoni Natural

Disponibilitat temporal i durada

• Període: durant tot el curs acadèmic
  • Franja horària: de 9:30 a 21h
  • Durada: 1 hora i 30 minuts

Preu i descomptes

• 50€ per grup/classe

20% de descompte a escoles de màxima complexitat.

Coneixent els Jardinets de la Caixa
Inscripcions

Tant per concertar una activitat per escoles o grups, com per ampliar la informació relativa als continguts o les condicions i resoldre qualsevol altre dubte, us recomanem el contacte per correu electrònic.

Adreça electrònica

visitesec@fundaciosabadell.cat

Persona de contacte

Mont Callarisa

93 728 66 50 (horari d’atenció de dimarts a divendres, de 16 a 20:30h).

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.