diumenge, 24 de novembre 2019 a les 18 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

Concert que clourà les celebracions del 25 aniversari d’Andi Down Sabadell. Hi participaran artistes de l’entitat, amics i col·laboradors!

Cartell concert Andi

Més informació al telèfon 93 725 07 99 o al correu electrònic info@andisabadell.org.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.