Club de ciència

Del 7 d'octubre 2021 al 16 de juny 2022 de les 18:00 h. a les 19:00 h. Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

El «Club de ciència» és un taller setmanal on els participants fan activitats de ciència diversa des d’una perspectiva divertida, experimental, interactiva i rigorosa, i on cada trimestre tracten una temàtica concreta.

Aquest taller vol despertar en els nens interès sobre el món de la ciència a través de l'experimentació i l'observació directa de tot el que els envolta, així com fomentar el pensament crític amb innovació, creativitat, habilitats emprenedores i pensament complex, amb l'objectiu de potenciar la creativitat, la comunicació, la innovació, les intel·ligències múltiples i l'aprenentatge des del joc.

Les temàtiques previstes pel present curs (que comença el dijous 7 d'octubre i finalitzarà al mes de juny de 2021) són:

• Primer trimestre. Enginyeria
  • Segon semestre. Astronomia
  • Tercer trimestre: Química

La sessió del dia 30 de setembre és gratuïta i oberta a tots els infants, entre 6 i 9 anys, que vulguin fer un tastet del taller. Cal inscripció prèvia.

Horari: dijous de 18 a 19 h.

Edats: de 6 a 9 anys.

Indicacions per a extraescolars

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest qüestionari.

Quota mensual: 41 €.

L’import serà el mateix cada mes sense importar els dies lectius, ja que ens basem en calendari escolar. No es paga la matrícula.

Club de ciència

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.