Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Bàsic, l'oposat a l'àcid

A qui s'adreça: Cicle superior d'educació primària.

Descripció:

Què és un àcid? Què és una base? Què és el pH?

En aquest taller donarem resposta a aquestes preguntes i mostrarem mètodes experimentals segurs per poder diferenciar-les de manera tant rigorosa com divertida.

Objectius:

• Introduir els conceptes d’àcid, base i neutre.
  • Classificar les substàncies segons la seva acidesa.
  • Entendre el concepte de pH.

Competències:

• Competència social i ciutadana
  • Competència d’aprendre a aprendre
  • Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir.

Durada: 1 hora.

Nombre d'alumnes per sessió: a convenir.

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25. Sabadell.

Cost: 230 € per grup classe (o 215 €, si venen dos grups classe seguits).

Bàsic, l'oposat a l'àcid

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.