dilluns, 5 de setembre 2022 a les 19 h i a les 21 h
El cafè dels jardinets
Carrer Escola Industrial, 29. Sabadell

Telèfon d’informació
670225007 (NOMES RESERVES SOPAR)

Descripció

ANNA LUNA

Actuacions en viu als jardinets de la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb motiu de la Festa Major de Sabadell.

Dilluns 5 de setembre a les 19 i a les 21 h.

Entrada lliure. Podeu trucar al telèfon 670225007 per a reservar taula per a sopar al Cafè dels Jardinets.

Les actuacions es suspendran en cas de pluja.

Anna Luna, cantant i guitarrista. El seu estiu personal i les seves influències van des del Jazz i la música brasilera fins a les arrels flamenques. Considerada com una de les cantants més importants del panorama musical actual, ha actuat en festivals i clubs de Jazz d'Europa i Brasil.

Actualment promociona el seu últim treball discogràfic "Urubú", guardonat per la revista JazzStation (Los Angeles) com el 2n millor disc de jazz vocal 2018.

Professora de veu a l'Escola Superior d'Estudis Musicals ESEM (Barcelona).

Más información sobre Anna Luna.

Anna Luna, música en viu als jardinets per Festa Major

670225007 (NOMES RESERVES SOPAR)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.