dilluns, 5 de setembre 2022 a les 19 h i a les 21 h
El cafè dels jardinets
Carrer Escola Industrial, 29. Sabadell

Telèfon d’informació
670225007 (NOMES RESERVES SOPAR)

Activitat organitzada per:

ANNA LUNA

Actuacions en viu als jardinets de la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb motiu de la Festa Major de Sabadell.

Dilluns 5 de setembre a les 19 i a les 21 h.

Entrada lliure. Podeu trucar al telèfon 670225007 per a reservar taula per a sopar al Cafè dels Jardinets.

Les actuacions es suspendran en cas de pluja.

Anna Luna, cantant i guitarrista. El seu estiu personal i les seves influències van des del Jazz i la música brasilera fins a les arrels flamenques. Considerada com una de les cantants més importants del panorama musical actual, ha actuat en festivals i clubs de Jazz d'Europa i Brasil.

Actualment promociona el seu últim treball discogràfic "Urubú", guardonat per la revista JazzStation (Los Angeles) com el 2n millor disc de jazz vocal 2018.

Professora de veu a l'Escola Superior d'Estudis Musicals ESEM (Barcelona).

Más información sobre Anna Luna.

Anna Luna, música en viu als jardinets per Festa Major

670225007 (NOMES RESERVES SOPAR)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.