40 anys de la massacre d'Atocha

Activitat organitzada per:

40 anys de la massacre d'Atocha
Descripció

Acte en record a les víctimes de l'atemptat de 1977 contra un despatx d'advocats i advocades laboralistes a Madrid. La nit del 24 de gener d'aquell any, tres pistolers d’ultradreta, vinculats a organitzacions franquistes, entraren en un conegut despatx del carrer d’Atocha i assassinaren a trets a cinc persones i en feriren quatre més.

L'acte comptarà amb les intervencions de:

- Alejandro Ruiz-Huerta, supervivent de l'atemptat,

- Juli Fernàndez, alcalde de Sabadell,

- Joan Carles Gallego, secretari general sortint de CCOO de Catalunya,

- Enrique Rodríguez, secretari general de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central.

Es requereix confirmar l'assistència, escrivint a l’adreca electrònica vocc_catc@ccoo.cat o trucant al telèfon 93 715 56 00.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.