viernes, 11 de mayo 2018 a las 18 h Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Teléfono de reserva/venta:

Descripción

taller-pixelart-2018Amb aquest taller aprenem a fer dibuixos de píxels per crear «sprites». És a dir, personatges objectes i escenaris, a la manera tradicional amb la qual es construeixen els gràfics dels videojocs en 2D. Primer ho fem a mà amb un joc de peces i per entendre com es construeix la imatge a partir del mosaic de punts de color que són els píxels. A continuació, ho dibuixem a l’ordinador amb un programa especialitzat, Pixela (d'ús gratuït i disponible per a Windows), que a més ens permet dissenyar l'animació dels nostres «sprites» a partir del treball per capes amb variacions d'un mateix dibuix, per donar-li l'efecte de moviment que vulguem.

Durada: 2 hores

Edats: De 8 a 12 anys

Vídeo demostratiu de creació d'un «sprite» animat amb Pixela

Inscripciones

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment, a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 10 €

Abonaments per a tallers d’una sessió

• 2 tallers per 18 € (10% de descompte)
  • 4 tallers per 32 € (20% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Dirección postal: calle Gràcia 17. Sabadell. Teléfono 937259522. Correo electrónico: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nombre de la Fundación tratamos la información que nos facilita con el fin de informarle de las actividades que organizamos. Los datos que nos proporcione se conservarán mientras no nos indique lo contrario. Los datos no se cederán a terceros salvo en los casos en que exista una obligación legal. Usted tiene derecho a obtener información sobre si en la Fundación estamos tratando sus datos personales por lo tanto tiene derecho a acceder a sus datos personales, rectificar los datos inexactos o solicitar su supresión.

He leído las condiciones y acepto los términos de uso.