viernes, 13 de noviembre 2020 a las 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Actividad organizada por:

Talleres Mini Innova

Leonardome és un recurs lúdic educatiu que permet construir estructuris ideades per Leonardo da Vinci. A partir de diferents patrons geomètrics —presents al Codex Atlanticus— podem aixecar «cúpules autosostenibles»: els seus elements no necessiten cap element d’va unir. El principi de Leonardome és l’«estructura recíproca» de Leonardo. És a dir, l’acoblament tridimensional d’elements (peixos d'assot dissenyades especialment) que és donin suport mútuament i que permeten construir estructuris d’uns 4 metres de diàmetre sense cap element d’va unir.

Leonardome

Els cúpules permeten treballar al taller conceptes relacionats amb la geometria, la tecnologia, l’art i la història. I fora dels aules Leonardome esdevé una activitat divertida i col·laborativa idea, ja que consisteix a interactuar, jugar i aprendre a partir dels ideïs del genial Leonardo.

Durada: 1,5 hores.

Edats: De 8 a 12 anys.

Taller familiar
Els parells o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participin de la dinàmica.

Inscripciones

Se requiere inscripción previa, que se realiza de forma presencial a la recepción del Espai Cultura, en horario de apertura y atención al público. Podéis reservar plaza por correo electrónico, teléfono o a través de este formulario.

Precio: 8.

Abonos para talleres Mini Innova

• 2 talleres de 8 € p0r 14 €
  • 2 talleres de 11 € p0r 20 €
  • 4 talleres de 11 € por 40 €
  • 6 talleres de 11 € por 60 €
  • 2 talleres de 20 € por 36 €

Todos los abonos para talleres son unipersonales y no se aplican nunca a los talleres que indican la inclusión de material en el precio de inscripción. Los abonos adquiridos entre verano y diciembre de 2020 serán válidos solo para talleres realizados dentro de ese periodo.

Otras ventajas de los abonos

Con un abono para talleres Mini Innova disfrutarás de un 10% de descuento para celebrar una Fiesta infantil de cumpleaños.

Otros descuentos

Si te apuntas a este taller con una amiga o amigo, los dos disfrutaréis de un 10% de descuento en el precio del taller.

93 725 95 22 (extensión 2)