Anar al contingut
Anar al peu de pàgina
Anar al menú
Acceptar

Dissabte 1 de juny de 2024, d'11 a 13:h Aprenem a fer oli a pagès:

Activitat de2h pensada per a un públic familiar amb inquietuds sobre el procés per obtenir l’olii pels seus aprofitaments tradicionals. L’activitat comença a la sala de l’oli del museu, on descobrirem les feines i einesemprades en el conreu i la collita de les olives mitjançant un joc d’imatges.

A continuació anirem al camp d’oliveres, on aprendrem els trets característics d’aquest arbre i dels seus fruits. Al trull utilitzarem un molí manual per a obtenir oli matxucant olives i visitarem la cuina de la masia on descobrirem els espais i estris relacionats amb l’elaboració i usos de l’oli. Per últim, dins l’aula elaborarem una crema hidratant per a descobrir la tècnica d’un dels usos tradicionals de l’oli.

Diumenge 2 de juny de 2024, d'11 a 12h Visitem la granja en família:

Activitat d’1 hora adreçada a un públic familiar amb la què volem apropar als participants al coneixement de la fauna de la granja tradicional. Així,podrem tocar i alimentar als animals i descobrirem de prop la seva alimentació,els trets físics més importants, la seva reproducció i aprofitament.

Benvinguts a pagès 2024 la Festa a Can Deu

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:

Masia de Can Deu

Camí de la masia de Can Deu, 1

08207 Sabadell

Data:
01 JUN i 02 JUN - 11:00H a 13:00H
Durada:
Aprenem a fer oli: 2 hores. Visitem la granja: 1 hora
Preu:

Aprenem a fer oli: 9,50 €/persona