Tant al club de cuina com als tallers de temporada, els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, hàbits alimentaris, higiene i seguretat a la cuina mentre treballen valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia, treball en equip, creativitat o reciclatge.

Club de cuina

Del 30 de setembre al 16 de juny 2021 a les 18:15 h

Una classe setmanal de cuina on els infants aprenen receptes variades per a tots els àpats i aspectes bàsics de nutrició, bons hàbits alimentaris, i higiene i seguretat a la cuina, així com es treballen altres valors que queden integrats en la dinàmica de les classes: autonomia personal, organització, treball en equip, creativitat, sostenibilitat o reciclatge.

Cuina de quaresma

dissabte, 6 de març 2021 a les 11.30 h

En aquest taller, aprenem a preparar les imprescindibles torradetes de Santa Teresa —també conegudes com a «torrijas»— i una deliciosa coca de llardons!

Cuina de Sant Jordi

dissabte, 17 d'abril 2021 a les 11.30 h

En aquest taller cuinem, amb productes de temporada, dues receptes relacionades amb la Diada de Sant Jordi.

Cuina de Sant Joan

dissabte, 19 de juny 2021 a les 11.30 h

Amb aquest taller els participants aprendran a cuinar la seva pròpia coca de Sant Joan, i una segona recepta, salada: tàrtar de fuet.