El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Fotos en família

Espai Cultura / Exposicions

Del 15 de setembre al 15 de novembre 2020

Una exhibició, produïda per l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya i comissariada per Pep Parer, que recorre la història de la fotografia a casa nostra des dels seus inicis fins als anys cinquanta del segle passat.

Joan Vilacasas: una mirada informalista. En el centenari del seu naixement

Espai Cultura / Exposicions

Del 15 de setembre al 10 de gener 2021

Organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell i comissariada per Joan Gil Gregorio, aquesta mostra vol revisar i ressituar l'obra d'un dels artistes catalans més destacats de l'abstracció a través d'una selecció de peces, provinents de museus i col·leccions particulars, l'origen de les quals se situa en el període 1956-1970, coincidint amb l'eclosió informalista.