El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Àfrica. L'objecte com a valor de canvi

Espai Cultura / Exposicions

Del 21 de setembre al 27 de febrer 2022

El valor a l’Àfrica La moneda no ha estat sempre com la coneixem a l’actualitat i al llarg de la història ha adoptat diferents aspectes. S’ha emprat tot tipus de metalls i formes, però en general resultaven idonis aquells objectes que eren duradors, fàcils de reconèixer, d’emmagatzemar, de transportar, de [...] Continua llegint

La ciència del joc

Espai Cultura / Exposicions

Del 12 de març al 31 de desembre 2021

Les societats han jugat sempre, però el joc ocupa l’oci de manera especialment significativa només quan les necessitats bàsiques han estat cobertes. En un primer moment, el paper secundari del joc i les joguines fa que el seu vincle amb la tecnologia sigui bàsic o tingui a veure amb la simple transformació i aprofitament de la tecnologia més elemental i vigent.