El programa d'exposicions de l'Espai Cultura Fundació 1859 ofereix propostes de qualitat, amb continguts i formats innovadors.

Montphoto: Concurs Internacional de Fotografia de Natura

Espai Cultura / Exposicions

Del 16 de març al 2 de maig 2021

MontPhoto és un concurs internacional de fotografia de natura amb seu a Lloret de Mar. Amb periodicitat anual, s'ha consagrat com un dels certàmens de referència mundial en aquesta temàtica amb més de 14.000 fotografies rebudes en la darrera edició.

La ciència del joc

Espai Cultura / Exposicions

Del 12 de març al 31 de desembre 2021

Les societats han jugat sempre, però el joc ocupa l’oci de manera especialment significativa només quan les necessitats bàsiques han estat cobertes. En un primer moment, el paper secundari del joc i les joguines fa que el seu vincle amb la tecnologia sigui bàsic o tingui a veure amb la simple transformació i aprofitament de la tecnologia més elemental i vigent.