La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

Zog, dracs i heroïnes

Espai Cultura / Cinema d'animació

dissabte, 24 d'abril 2021 a les 18 h

El Zog és un drac que va a escola per aprendre a volar, a treure foc per la boca i a raptar princeses. No se’n surt massa bé, però va superant els obstacles gràcies a l’amistat d’una princesa que l’ajuda i li fa entendre que no han de ser el que el món espera d’ells.

Pànic a la granja

Espai Cultura / Cinema d'animació

dissabte, 5 de juny 2021 a les 18 h

L'Indi i en Cowboy preparen una sorpresa al seu amic el Cavall en el dia del seu aniversari: li construiran una barbacoa per celebrar una gran festa. El pànic condeix quan un error en la comanda de maons desencadena una sèrie d'absurdes aventures que conduiran el trio d'amics cap a un món de despropòsits i caos en el qual només hi ha una sortida: continuar endavant.