La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

El Cargol i la Balena

dissabte, 16 d'octubre 2021 a les 18 h

Amb esperit inquiet i ganes de descobrir món, un petit cargol s’embarca en un viatge, a la cua d’una balena geperuda, a través dels mars. Però, un dia, la balena perd el rumb i acaba encallada a una badia aïllada. Com ho farà el petit cargol per rescatar-la? Una bonica [...] Continua llegint

L’univers en miniatura de No-No

dissabte, 13 de novembre 2021 a les 18 h

L’ornitorrinc No-No i els seus amics i amigues viuen a Les Basses del Bosc una vida tranquil·la i pacífica on fan pícnics i migdiades… fins que passa alguna cosa! La colla d’en No-No sempre és a punt per viure una gran aventura! La pel·lícula està formada per dos episodis: No-No [...] Continua llegint

Pippi i el senyor sense son i El viatge de Bu

dijous, 30 de desembre 2021 a les 18 h

Aquest any tot va malament. La Pippi acaba de tenir un germà que ho ha posat tot cap per avall. Amb l’ajuda del seu amic imaginari, el Senyor Sense Son, crearan un pla per salvar les vacances de Nadal. Vine a descobrir dues boniques històries per als més petits carregades [...] Continua llegint

Animalades de cine

dissabte, 29 de gener 2022 a les 18 h

Animalades de cine és una adaptació delirant de faules populars portades a la gran pantalla amb sentit de l’humor i enginy. Petites històries universals que conserven el caràcter educatiu original i hi afegeixen creativitat i diversió. El millor de les faules i del cartoon en una mateixa proposta. Animalades de [...] Continua llegint

Petzi i la mar salada

Espai Cultura / Cinema d'animació

dissabte, 26 de febrer 2022 a les 18 h.

Basats en una tira còmica per a nens i nenes creada el 1951 pel matrimoni danès Carla i Vilhelm Hansen, el personatge d’en Petzi i els seus amics són tota una institució de la infantesa. No només a aquell país (on se’l compara amb importància a Andersen o Blixen, per [...] Continua llegint

Àgata, la Meva Veïna Detectiva

dissabte, 12 de març 2022 a les 18 h

L’Agata Christine, de 10 anys, és una apassionada dels misteris. Tant que ha creat una agència de detectius privats al soterrani de la casa on s’acaba de mudar amb la seva família. El seu primer trencaclosques la portarà a un assumpte molt més complicat del que s’esperava… Una aventura detectivesca [...] Continua llegint