La Fundació 1859 Caixa Sabadell organitza cicles de cinema per a tota la família a l'Espai Cultura Fundació 1859. La programació té com a objectiu oferir propostes educatives que aportin valor afegit.

Les vides de Marona

dissabte, 7 de novembre 2020 a les 18 h

Aquesta és la història d’una gosseta que recorda els diferents amos que ha tingut al llarg de la seva vida i als quals ha estimat incondicionalment, omplint d’innocència i de llum totes les llars on ha viscut.

Jacob, Mimi i els gossos del barri

dissabte, 12 de desembre 2020 a les 18 h

El pare d'en Jacob ha de marxar uns dies de la ciutat i envia en Jacob a passar la setmana amb la seva cosina Mimi i l'oncle Àguila, que viuen al barri antic de Riga. Aquí, un home de negocis vol edificar gratacels al parc central, i en Jacob i la Mimi intentaran aturar el projecte amb l’ajut d’uns gossos de carrer que… poden parlar!

Neu i els arbres màgics

dissabte, 2 de gener 2021 a les 18 h

Unides per una temàtica al voltant de la natura i els arbres, i per la riquesa poètica de les seves imatges i del seu grafisme, el quartet d’històries «Neu i els arbres màgics» ens fa somriure amb la seva tendresa i ens fa pensar quan les coses o les persones canvien de papers.