Cultura i Natura

Uns espais a Sabadell on aprendre i descobrir.

La Fundació desenvolupa una actuació, caracteritzada per la diversitat i complementarietat, en els àmbits social, assistencial, cultural, formatiu, cívic, de promoció econòmica i mediambiental, directament o mitjançant la col.laboració amb entitats i institucions, amb ànim de participar activament en la vida social i cultural dins del seu àmbit d’actuació.

Activitats a l'exterior organitzades per la Fundació
Fresc Festival
Tallers Innova, programació per a infants
Exterior Espai Cultura, Sabadell

Espai Cultura

Exposicions, activitats culturals. Un espai de trobada.

L’Espai Cultura és un important punt de trobada per a les arts, l’educació i les noves tecnologies; un centre compromès amb la societat i dedicat a la difusió, formació i producció de continguts culturals innovadors, amb unade qualitat, diversa, oberta a la ciutadania, i que vol fomentar la participació, el treball en xarxa i la col·laboració entre empreses, col·lectius i persones amb interessos comuns.

Els Jardinets

El Cafè dels Jardinets es troba al jardí de l'Espai Cultura, un autèntic oasi de natura i tranquil·litat en ple centre de Sabadell, un punt de trobada de la ciutadania i un indret emblemàtic i molt estimat per tots els sabadellencs.La cafeteria compta amb un espai interior i una terrassa a l'aire lliure, dins del jardí, que el fa un espai ideal i comfortable per a esmorzars, aperitius, dinars, berenars i sopars.

Fresc Festival

L'Espai Cultura acull cada estiu el Fresc Festival, organitzat per la Fundació.
Aquesta cita anual apropa a Sabadell una programació escènica de qualitat: música, teatre i paraula, a un dels seus espais més emblemàtics, els Jardinets. Entre els mesos de juny i juliol l'amfiteatre a l'aire lliure és el protagonsita de les nits més culturals de la ciutat.

Espai Natura

El centre d'activitats ambientals a tocar de la ciutat.

Situat al nord de Sabadell, l’Espai Natura és una finca de 86 hectàrees de bosc protegit, que l’any 1964 Caixa Sabadell va salvar de l’especulació urbanística, tot transformant-lo en un Centre d’Activitats Ambientals. L’Espai Natura comprèn la Masia de Can Deu, el Museu de la vida al camp, el bosc de Can Deu, la granja i l’església de Sant Vicenç de Verders, recuperada del pantà de Sau per Caixa Sabadell.

La Masia de Can Deu

La Masia de Can Deu, documentada des del 1415, ens permet reviure com eren les cases de pagès vallesanes abans de la industrialització del camp.
La masia acull el Museu de la vida al camp que permet recrear la vida quotidiana a la masia, a través de les estances (cuina, sala i dormitoris) moblades amb estris quotidians i les feines que es feien al camp i esdevé una atractiva mostra didàctica del món rural tradicional.

El Bosc de Can Deu

El bosc de Can Deu forma part del patrimoni natural més estimat pels ciutadans.
Englobat dins de l'Espai Natura, el bosc és una part imprescindible de l'equipament i permet gaudir-lo en jornades de lleure però també éssent a instrument d'educació ambiental a través dels programes pedagògics que ofereix el centre a tots els nivells escolars.

Exterior de la Masia, a l'Espai Natura

Lloguer d’espais a Sabadell per a events.

Descobreix les possibilitats que t’ofereixen els espais de la Fundació 1859 Caixa Sabadell per a organitzar el teu esdeveniment, siguis empresa, entitat o particular.
Combina diferents espais, afegeix un càtering i organitza l’acte que necessites.

Espais polivents per a:

Convencions
Events d'empresa
Presentacions
Actuacions
Lloguer d'espais a Sabadell

Actualitat de la Fundació

2023-10-30

Espai Natura

Torna la Festa BBVA de la Tardor a l'Espai Natura!

2023-10-30

"Fem panellets a Can Deu", el taller familiar de l'Espai Natura

2023-07-24

Espai Cultura