Sala de reunions per a actes privats, signatures, i events de petit format.

Capacitat per a 12 persones.

Condicions de contractació

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Carrer de Gràcia, 17 08201 Sabadell

Sol·licitud de reserva

Si esteu interessats en fer una pre-reserva de qualsevol dels espais del nostre equipament, ompliu el següent formulari i en breu ens posarem en contacte amb vosaltres per confirmar-vos la disponibilitat de la sala. Amb el mail de confirmació de disponibilitat de la data, o la proposta de dates alternatives en el cas de que la data demanada estes ocupada, rebreu el contracte a complimentar per tancar la reserva en ferm de l'espai.

La reserva no serà vàlida fins a rebre la confirmació per part de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.