Sala de reunions dotada de mitjans tècnics d’última generació, videoconferència, pantalla de projecció, ordinador, pantalles individuals de taula, microfonia integrada, control de funcions digitalitzat.

Capacitat per a 35 persones

Condicions de contractació

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Carrer de Gràcia, 17 08201 Sabadell

Sol·licitud de reserva

Si esteu interessats en fer una pre-reserva de qualsevol dels espais del nostre equipament, ompliu el següent formulari i en breu ens posarem en contacte amb vosaltres per confirmar-vos la disponibilitat de la sala. Amb el mail de confirmació de disponibilitat de la data, o la proposta de dates alternatives en el cas de que la data demanada estes ocupada, rebreu el contracte a complimentar per tancar la reserva en ferm de l'espai.

La reserva no serà vàlida fins a rebre la confirmació per part de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.

D’acord amb allò que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades, els afectats accepten que les seves dades personals, així com les que puguin ser facilitades en el futur, siguin recollides i tractades en un fitxer titularitat de la Fundació Especial Antiga Caixa Sabadell 1859, amb domicili al carrer Gràcia, núm. 17 – 08201, Sabadell. Les esmentades dades han estat recollides per l’entitat amb la finalitat d’oferir el millor servei personalitzat i informar d’aquelles novetats que puguin ser del seu interès.
Els afectats podran exercir els drets reconeguts en la Llei i, en particular, els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a través d’escrit dirigit a Fundació Especial Antiga Caixa Sabadell 1859, carrer de Gràcia, núm. 17 – 08201, Sabadell.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.