El  proper  6  d’abril  a  les  17:30  h,  continua  la  programació  d’espectacles familiars a l’Espai Cultura que té l’objectiu d’oferir a les famílies una opció d’oci i divertiment els dissabtes a la tarda al centre de Sabadell i a preus molt assequibles.

El  proper  espectacle  és  Tots  a   Taula!   amb   el   músic   Marc  Parrot   i  la il·lustradora Eva Armisén, on es presenten sis personatges que  ens expliquen les seves experiències al voltant del menjar.

Sobre l’espectacle

Algú crida TOTS A TAULA! I comença un món  ple de sensacions. A vegades és emocionant. D’altres, un horror. A vegades pot durar hores, i d’altres, tan  sols cinc minuts. I és que, en ocasions, menjar és una gran aventura…

Un espectacle amb  cançons creades especialment per en Marc Parrot que ens expliquen la història de l’explorador, la llima, el llepafils, els ràpids, el gourmet i la dolça , personatges amb qui sens dubte,  petits i grans ens identificarem.

Durant l’espectacle es treballaran les lletres de  les cançons amb l’acompanyament d’ il·lustracions realitzades en viu per l’Eva Armisén.

El preu de  l’entrada  es de  5€ i 3,75€ per a  clients  d’Unnim  BBVA.  Entrada gratuïta per a els menors de 2 anys. Les entrades es poden  adquirir a través de www.unnimentrades.cat o a l’Espai Cultura abans de l’espectacle o dins l’horari d’obertura de l’equipament. El descompte per a clients d’Unnim BBVA es realitzarà només en les compres a taquilla.

Sobre la programació d’activitats familiars a l’Espai Cultura

Amb  aquesta nova  programació,  l’Espai  Cultura vol oferir  una  opció  d’oci  i diversió  per a  compartir  en  família,  amb  espectacles de  molta  qualitat  i que sempre ofereixen eines interactives i didàctiques per al públic.

Propers espectacles

El circ Filixic.
Companyia Filigranes
Dissabte 27 d’abril, 17:30 h.
Espectacle de  circ  amb  pallassos,  monocicle i malabaristes,  amb  un  taller pràctic de malabars i equilibris.

L’inventor d’il·lusions
D’Enric Magoo
Diumenge 26 de maig a les 12 h
Espectacle de màgia

Activitat dins l’acord entre Unnim Caixa i Unnim BBVA

El mes d’octubre de 2012, Unnim  Caixa i Unnim  BBVA van signar un acord de col·laboració permanent, renovable anualment, mitjançant el qual el banc es compromet a donar suport a les activitats més destacades de l’Obra Social d’Unnim Caixa per tal que aquesta entitat pugui continuar realitzant acció social i cultural en els territoris tradicionals de les antigues caixes d’estalvi d’origen.