La Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 ofereix al llarg de tot el curs diverses propostes pedagògiques adreçades a grups d’escolars, abastant tots els cicles de l’educació reglada obligatòria i secundària, entre tot el conjunt d’activitats ofertes.

Les activitats pedagògiques que es realitzen a l’Espai Natura Fundació Sabadell 1859 estan programades per a donar a conèixer el món rural i la vida i tradicions al camp al voltant de la Masia de Can Deu.

A l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 les escoles trobareu diversitat de propostes lligades al patrimoni arquitectònic de la Fundació, al contingut de les exposicions, tallers d’economia i emprenedoria i tallers de robòtica.

Per tenir informació més detallada de cadascuna d’aquestes propostes, us convidem a descarregar i consultar la Guia d’Activitats Pedagògiques (en format PDF).

Guia activitats escoles Espai Cultura 2017-18

Guia activitats escoles Espai Natura 2017-18