Share Events és una agència d’organització d’esdeveniments, en la qual estan convençuts que cal fer les coses de manera diferent per anar implantant progressivament canvis positius que millorin el món en el qual vivim.

Per a Share Events les empreses, organismes i institucions poden ser viables i assolir els seus objectius, a la vegada que la seva activitat ajuda a millorar la qualitat de vida de les persones i de la societat en general.

Creen esdeveniments per ajudar a assolir els objectius de màrqueting i comunicació dels seus clients, i a la vegada, a potenciar i materialitzar de forma quantificable la seva estratègia d’RSE, amb la creació de Valor Social Real.

En els projectes que desenvolupen, sempre comparteixen valor econòmic i valor social, ja que els fan íntegrament amb proveïdors provinents de l’economia social, sostenible, del tercer sector i entitats sense afany de lucre.

A través de l’acord de col·laboració que mantenen amb la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, poden oferir als seus clients una àmplia gamma d’espais amb Valor Social, totalment equipats, per realitzar tot tipus d’esdeveniments a la mida de les seves necessitats.

Avantatges per als clients de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Com a usuaris dels Espais de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, i mitjançant l’acord de col·laboració que mantenim amb Share Events, us oferim la possibilitat d’encarregar-nos de gestionar tots els aspectes necessaris, complementaris a l’espai, perquè el vostre esdeveniment sigui tot un èxit.

Ens podeu confiar des de l’organització integral o parcial de l’esdeveniment, amb la creació, planificació, coordinació, comunicació i producció d’un projecte a mida; fins a l’assessorament per definir l’estratègia del vostre esdeveniment; la formació o suport al vostre personal per portar-ho a terme; o la selecció i gestió de proveïdors socials per a serveis específics per a esdeveniments organitzats amb els vostres propis recursos.

Càterings, materials impresos, obsequis pels assistents, material publicitari, disseny i muntatge d’estructures o decorats, actuacions, ponents, procés d’acreditacions… i qualsevol altre servei que necessiteu pel vostre esdeveniment, us el proposarem sempre compartint valor econòmic i valor social, ja que provindran íntegrament de proveïdors de l’economia social, sostenible, del tercer sector i entitats sense afany de lucre.

Nosaltres ens encarreguem de tot per tal que assoliu els vostres objectius de màrqueting i comunicació i, a més, us ajudem a crear Valor Social real amb els vostres esdeveniments.

LOGO FUNDACIO CS-01share_events