Els espais de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 han estat escenari de nombrosos actes que han marcat la vida social a Sabadell.

Ara, la Fundació posar a disposició de la ciutadania els seus espais més emblemàtics per a tot tipus d’actes i celebracions.

Si està interessat en el lloguer d’un dels espais, posi’s en contacte amb nosaltres.

El patrimoni arquitectònic de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 està reconegut i distingit per diversos organismes oficials, així doncs, els tres principals equipaments de la Fundació estan protegits pel Pla Especial de Protecció del Patrimoni de Sabadell.

D’altra banda, l’edifici seu de la Fundació i l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 estan catalogats com a Patrimoni Cultural Arquitectònic per la Generalitat de Catalunya i formen part de la Ruta Europea del Modernisme.

Per últim, com a part del compromís de la Fundació per donar a conèixer el seu patrimoni els edificis de la Fundacióformen part del programa Barcelona Province Convention Bureau, i tant el Museu de la Vida al Camp a l’Espai Natura Fundació Sabadell1859 com els auditoris i aules de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 estan certificats amb el segell de qualitat turística SICTED.

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

Situada al centre de Sabadell, la seu de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 ofereix una àmplia varietat d'espais singulars per celebrar tot tipus d'actes d'empresa, institucionals i particulars. La versatilitat de les instal·lacions permet escollir l'espai més adequat per a cada acte: des de l'espectacular Saló d'Actes fins a la Sala del Consell o la Sala de la Sagrada Família, ideals per a grups més reduïts, tot a l'edifici modernista, obra de Jeroni Martorell. Annex a l'edifici es troba el jardí, amb un amfiteatre i un gran espai a l'aire lliure on encabir activitats de tota mena.

Espai Cultura

L'Espai Cultura posa a disposició de la ciutadania les seves sales per a activitats lúdiques, socials, culturals i empresarials. Aquestes instal·lacions situades al centre de Sabadell, ofereixen tres auditoris, un amfiteatre a l’aire lliure, un jardí, un saló d’actes i diverses aules, amb tots els equipaments tècnics necessaris per realitzar un ampli ventall d’actes, tant per a empreses com per a particulars.

Espai Natura

L'Espai Natura Sabadell ofereix la possibilitat de llogar alguns dels seus espais a entitats o particulars per a celebracions. Podeu consultar la normativa de lloguer d'instal·lacions. També podeu consultar els espais disponibles a l'Espai Cultura Sabadell a www.espaiculturasabadell.cat