La Fundació fa cinc anys i canvia la seva imatge

La Fundació canvia d’imatge amb motiu de la celebració del seu 5è aniversari. Tot i que la història de Caixa Sabadell i la seva Obra Social es remunta a més de 150 anys en el temps, la Fundació, que n’és l’hereva, ha complert els seus primers 5 anys de recorregut.

Durant aquest temps s’han consolidat les activitats més emblemàtiques i s’han engegat nous projectes amb l’objectiu de dinamitzar la vida cultural i social de Sabadell i comarca.

El balanç que des de la Fundació es fa d’aquests “primers” 5 anys i la confiança que tots els usuaris han dipositat en la seva gestió esdevenen una important empenta per a continuar treballant al servei de la ciutadania.

Per tal de donar a conèixer i posar en valor els actius de la Fundació, es portarà a terme una campanya de comunicació amb diverses peces als mitjans i senyalització als equipaments.

_masters A4 Gracia_baixa_master A4 Espai Cultura_baixa_masters A4 Espai Natura_baixa