Del 28 de juny al 10 de setembre 2021 de les 9:00 h a les 14:00 h
Masia Can Deu, Camí de la masia de Can Deu, 1

Viu l'estiu a pagès!

Estem preparant amb molta il·lusió el Casal d'Estiu a la masia de Can Deu, us hi esperem!

Dilluns 14 de juny comença el període d'inscripció per al casal de setembre.
No queden places disponibles per al Casal d'estiu de juny/juliol.

IMG_20140707_153606

A l'Espai Natura Sabadell organitzem un casal d'estiu per a què els nens i nenes de Sabadell i rodalia vinguin a gaudir de l'estiu a l'estil del pagès.

Al llarg d'una setmana, de dilluns a divendres al matí, podreu participar en diferents activitats relacionades amb la vida al camp: fer el manteniment de la granja i l'hort, tallers relacionats amb els conreus i els productes del camp, passejar en carro, jocs d'aigua i jocs tradicionals... tot plegat cinc dies de diversió i contacte amb la natura i els animals de la granja per a què gaudiu d'un estiu diferent.

A l'igual que l'any passat, estem preparant un Pla de Contingències amb les mesures de protecció i prevenció que adoptarem front al risc de contagi de la Covid-19 en aplicació de les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

El casal d'estiu està adreçat a nens i nenes de 4 a 12 anys. Les inscripcions seran individuals, amb un màxim de 40 infants per torn setmanal. Es desenvoluparà de dilluns a divendres als matins, de 9 a 14 h, però també podeu optar per la versió matí i tarda, de 9 a 16 h incloent-hi el dinar. A banda del taller s'ofereix un servei d'acollida al matí (de 8 a 9 h) i un altre a la tarda (de 16 a 17 h).

La sessió informativa serà personalitzada,  només caldrà que ens truqueu i envieu un correu i us atendrem.

• El període d’inscripcions del casal de juny/juliol començarà el dilluns 12 d’abril i finalitzarà el dijous 10 de juny del 2021 o per esgotament de places.

• El període d’inscripcions del casal de setembre començarà el dilluns 14 de juny i finalitzarà el 15 de juliol de 2021 o per esgotament de places.

Dates

Hi haurà sis torns del casal:

• Setmana del 28 de juny al 2 de juliol.
  • Setmana del 5 al 9 de juliol.
  • Setmana del 12 al 16 de juliol.
  • Setmana del 19 al 23 de juliol.
  • Setmana del 26 al 30 de juliol.
  • Setmana del 6 al 10 de setembre

La realització, les dates, el contingut i el número d’infants admesos al Casal d’Estiu 2021 dependrà de l’evolució de l’emergència sanitària.

Preus

Casal matinal (de 9 a 14 h): 110,00 €/nen i setmana

Casal matí i tarda (de 9 a 16 h): 160,00 €//nen i setmana (inclou dinar)

Servei d’acollida (matí de 8 a 9 o tarda de 16 a 17 h): 15,00 €/nen i setmana per torn. Si opteu pel servei d’acollida al matí i a la tarda el total serà de 30,00 €/nen.

visitesen@fundaciosabadell.cat