Del 22 de juny al 31 de juliol 2020 de les 9:00 h a les 14:00 h
Masia Can Deu, c/ del Bosc, s/n

Viu l'estiu a pagès!

Estem preparant amb molta il·lusió el Casal d'Estiu a la masia de Can Deu. Donada l'excepcionalitat que estem vivint, enguany no sabem si finalment el podrem dur a terme tot sencer... però donat que el nostre casal és setmanal, esperem i desitgem que hi pogueu participar.

IMG_20140707_153606

A l'Espai Natura Sabadell organitzem un casal d'estiu per a què els nens i nenes de Sabadell i rodalia vinguin a gaudir de l'estiu a l'estil del pagès.

Al llarg d'una setmana, de dilluns a divendres al matí, podreu participar en diferents activitats relacionades amb la vida al camp: fer el manteniment de la granja i l'hort, tallers relacionats amb els conreus i els productes del camp, passejar en carro, jocs d'aigua i jocs tradicionals... tot plegat cinc dies de diversió i contacte amb la natura i els animals de la granja per a què gaudiu d'un estiu diferent.

Enguany estem preparant un Pla de Contingències amb les mesures de protecció i prevenció que adoptarem front al risc de contagi de la Covid-19 en aplicació de les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

El casal d'estiu està adreçat a nens i nenes de 4 a 12 anys. Les inscripcions seran individuals, amb un màxim de 40 infants per torn setmanal. Es desenvoluparà de dilluns a divendres als matins, de 9 a 14 h, però també podeu optar per la versió matí i tarda, de 9 a 16 h incloent-hi el dinar. A banda del taller s'ofereix un servei d'acollida al matí (de 8 a 9 h) i un altre a la tarda (de 16 a 17 h).

La sessió informativa serà personalitzada,  només caldrà que ens truqueu i envieu un correu i us atnedrem. El període d’inscripcions començarà el dilluns 25 d’abril i finalitzarà el divendres 12 de juny del 2020 ó per esgotament de places.

Dates

Hi haurà sis torns del casal (provisionalment, a l'espera que les autoritats ho permetin):

• Setmana del 22 al 26 de juny (per motius de calendari, aquest torn serà només de 4 dies).
  • Setmana del 29 de juny al 3 de juliol.
  • Setmana del 6 al 10 de juliol.
  • Setmana del 13 al 17 de juliol.
  • Setmana del 20 al 24 de juliol.
  • Setmana del 27 al 31 de juliol.

Preus

Casal matinal (de 9 a 14 h): 105,00 €/nen i setmana

(la setmana del 22 al 26 de juny el preu serà de 84,00 €)

Casal matí i tarda (de 9 a 16 h): 150,00 €//nen i setmana (inclou dinar)

(la setmana del 25 al 26 de juny el preu serà de 120,00 €)

Servei d’acollida (matí de 8 a 9 o tarda de 16 a 17 h): 15,00 €/nen i setmana per torn. Si opteu pel servei d’acollida al matí i a la tarda el total serà de 30,00 €/nen.

(la setmana del 22 al 26 de juny el preu serà de 12,00 €/acollida; en cas de triar l’acollida de matí la de la tarda, 24,00 €)

visitesen@fundaciosabadell.cat