Visita a Can Deu amb dinar a pagès

Activitat organitzada per:
Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

masia can deu

Amb aquesta activitat els participants podran reviure la vida tradicional a pagès tot visitant la masia de Can Deu: les estances, el mobiliari i els estris de la vida quotidiana. Posteriorment coneixeran les feines del camp a les sales d'exposició d'eines agfrícoles dedicades als conreus del blat, la vinya i l'olivera, amb textos, fotografíes i vídeos il·lustratius.

A continuació, es farà un dinar a les instal·lacions de la masia i, ja per finalitzar, podran visitar la granja escola on coneixeran exemplars de les 10 espècies animals tradicionals al camp català i podran tocar-los i alimentar-los.

Adreçat a: grups ja constituïts d'entre 25 i 100 persones

Dates: dissabtes de tot l'any excepte agost, de 12 a 17 h.

Visita al museu i la granja i dinar a pagès:

Adults: 22,00 €/persona

Infants: 18,00 €/persona

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>