Del 8 de gener al 31 de juliol 2018 de les 12.30 h a les 14.30 h

Activitat organitzada per:
.

museu-vida-al-camp

Els visitants del Museu de la Vida al Camp tenen la possibilitat de recrear la vida quotidiana al món rural tot veient les diferents estances de la masia i conèixer els cicles productius i les eines emprades en el conreu tradicional del blat, la vinya i l'olivera i les feines complementàries al bosc i del transport a través de l'exposició i de l'atenció especialitzada del guia.

En la visita comentada (a les 12:30 h) es fa un recorregut pels diferents espais de la masia i del museu d'uns 90 minuts de durada.

Aquesta activitat està adreçada per a tot tipus de públic. Els grups poden concertar la visita. El màxim de persones per grup és de 50 persones, podent-se realitzar visites de dos grups simultàniament.

Dades d'interès

Tot l'any excepte a l'agost

Horari: Individualment, diumenges de 12:30 a 14:30 h, amb visita guiada a les 12:30h. Grups a concertar

Individuals: al mateix museu, sense reserva.

Grups de fins a 50 persones només amb reserva prèvia (màxim de 2 grups/sessió)

Preus:

Individual: 2,50 €/persona. Gent gran i estudiants: 1,50 €/persona. Menors de 6 anys: gratuït.

Promoció:

– Per als clients del BBVA o de CatalunyaCaixa la visita al Museu és gratuïta.

– Per als socis de la UES i del Club Natació la visita al Museu és gratuïta

Grups: 140,00 €/grup laborables; 158,00 €/grup caps de setmana

espainatura@fundaciosabadell.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *