Del 6 de setembre al 25 de juliol 2021 de les 10.15 h a les 11:00 h

Activitat organitzada per:
.

Foto Granja tarda

Estem reubicant a les famílies amb reserva pagada per al mes de gener que no van poder fer-la efectiva. Obrirem taquilles per a noves reserves tan bon punt disposem de dates lliures, gràcies.

A causa de les noves mesures per contenir la Covid-19 el taller "Visitem els animals de la granja" només s'oferirà a famílies del Vallès Occidental. Les famílies de la resta de Catalunya podran reservar en funció de la mobilitat entre municipi permesa per les autoritats.

Coneguem els animals de la granja

L'aforament estarà restringit i serà obligatori l'ús de màscares a partir dels 6 anys i recomanable per als infants de 3 a 6 anys. Caldrà seguir en tot moment les indicacions del guia sobre higiene i prevenció de la Covid-19.

Cal reserva prèvia i pagament per avançat a codetickets

Per limitar el nombre de participants, cada diumenge es realitzaran 2 torns a les 10:15 i les 11:15h. Per tal de simplificar, les entrades de codetickets marquen com a hora d'inici les 11h. Us trucarem per tal de concertar un dels horaris.

Descripció: Aquesta activitat vol acostar als participants al coneixement de la fauna de la granja tradicional en un taller de 3/4 d'hora de durada. Així, podrem tocar i alimentar als animals i descobrirem de prop la seva alimentació, els trets físics més importants, la seva reproducció i l'aprofitament.

Edat recomanada: Nens/es majors de 2 anys.

Dates: Diumenges al matí des del 06 de setembre de 2020 al 28 de febrer de 2021

Horaris: A partir de les 10h s'aniran atorgant torns a les famílies inscrites en funció de l'aforament màxim permès (6 persones/torn fins al 20 de desembre; 10 persones/torn a partir de diumenge 27 de desembre)..

Preus:  7,00 €/persona. Menors de 2 anys gratuït.

Descomptes: famílies clientes de BBVA o socis de la UES o del Club Natació Sabadell, descompte de 1,00€/persona.

Per a realitzar aquesta activitat cal inscriure’s prèviament.

Compra d’entrades a codetickets

espainatura@fundaciosabadell.cat