dissabte, 13 de novembre 2021 de les 10:00h a les 12:30h
Masia de Can Deu
Camí de la masia de Can Deu,1
08207 Sabadell

A l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell organitzem un taller per aprendre a crear un hort urbà a casa.

L'activitat està adreçada a un públic amb inquietuds sobre l'horticultura i els productes d'autoconsum sostenibles. És una taller d'una única jornada que programarem el segon dissabte de cada mes en horari matinal. Per a poder-hi participar caldrà fer una reserva prèvia, donat que les places són limitades.

El taller explica les accions que cal fer per tenir un hort urbà del tot viable i productiu. En la primera part presentarem les diferents hortalisses que es poden conrear fàcilment en un balcó, terrassa o pati d'una casa al llarg de tot l'any i també els materials, estris i mètodes necessaris per dur-lo a terme. En la segona part, aprendrem a posar en marxa el nostre hort urbà. També s'inclou una visita a l'hort de la masia de Can Deu.

PREU: 15 €/persona. Gratuït per als menors de 2 anys.

Taller Aprèn a fer un hort urbà

Preu: 15,00 €/persona. Gratuït per a menors de 2 anys

Activitat amb reserva prèvia comprant les entrades a codetickets

93 725 95 22 ext 3