Del 5 al 26 de juny 2014 de les 19.00 h a les 20.30 h

Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859

marxa_nordica

Presentació

La marxa nòrdica és una forma d'exercici a l'aire lliure apte per a totes les edats i condicions físiques. Amb l'ajut d'uns bastons específics i, sobretot, utilitzant la tècnica pròpia de la marxa nòrdica, es pot practicar aquest esport de resistència que comporta molts beneficis per a la salut. A l'Espai Natura Fundació Sabadell 1859 hem organitzat un Curs d'Iniciació a la Marxa Nòrdica per tal d'aprendre'n la tècnica a més de gaudir d'un entorn natural.

Per al mes de juny de 2014 us volem oferir la realització de Quatre Sortides d'Aprofundiment a la Marxa Nòrdica, adreçades a les persones que han fet el curs d'iniciació i/o que ja practiquen aquest esport. Les sortides es duran a terme per quatre espais agroforestals situats a les afores de Sabadell i permetran gaudir d'aquest esport en companyia i alhora descobrir quatre bonics indrets de la comarca.

Dates i horaris:

Els dijous 5, 12, 19 i 26 de juny de 2014, de 19 a 20:30h.

Inscripcions

35€/persona. Hi haurà un servei de prèstec de bastons per a qui no en tingui (3€/sessió)